Wirtualny dziekanat

Jest to projekt który zrealizowałem w ramach przedmiotu Programowanie Obiektowe na AGH. Program wynikowy można pobrać stąd. Nie wiem czy będzie on działać pod każdym systemem operacyjny, bo nie miałem jeszcze okazji tego sprawdzić, ale możesz być pierwszy. Co do samego projektu, to mogę powiedzieć że zastosowałem w nim mechanizm wirtualny, zaimplementowałem listę jednokierunkową i wykorzystałem prosty algorytm sortowania. Po uruchomieniu programu, można zalogować się jako dziekan, pracownik z dziekanatu, prowadzący zajęcia i student (do tego celu należy podać swój numer indeksu). Każdy użytkownik ma swoje prawa i tak na przykład pracownik dziekanatu może edytować dane studenta, dziekan może dodatkowo dodawać i usuwać studenta z listy, wykładowca ma tylko wgląd w niektóre dane studenta i jako jedyny może dodawać nowe przedmioty z oceną, którą uzyskał student, a on sam może jedynie podglądać swoje dane. Program umożliwia eksportowanie i importowanie danych do i z pliku. Zastosowałem w tym przypadku obsługę sytuacji wyjątkowych, sprawdzającą poprawność konstrukcji pliku do importowania i sprawdzanie poprawności operacji eksportowania pliku.
Pliki źródłowe

Leave a Reply

