Wirtualny dziekanat/uczelnia AGH – logowanie

Od tego roku na naszej uczelni (AGH) mamy do dyspozycji to “dobrodziejstwo”. System nazywa się “Wirtualna uczelnia”, a nie tak jak powszechnie się mówi i jak mi się wydaje bardziej poprawnie “Wirtualny dziekanat”. Przejdę może od razu do meritum sprawy, czyli jak się po raz pierwszy zalogować do systemu. Pierwszy raz korzystając z tego systemu nie musimy zakładać konta, bo takie zostało nam już założone, ponadto mamy już wygenerowany login i hasło. Zauważyłem że często pojawia się w google zapytanie typu: “wirtualny dziekanat agh jak się zalogować” ;) Loginem jest numer naszego indeksu, a hasłem numer pesel. Oczywiście po zalogowaniu do systemu można zmienić swoje hasło, co polecam zrobić każdemu, jeżeli chcemy chronić swoje dane. System ten dopiero się rozwija i bazy danych są jeszcze dość “świeże”, czyli nie ma w nich zbyt wiele danych, ale wraz z upływem czasu to na pewno się zmieni. Na początku postu napisałem: “dobrodziejstwo”  w cudzysłowie, ponieważ system ten narzuca nam rygorystycznie termin zakończenia sesji i zdobycia wszystkich wpisów. Po upływie tego terminu możemy spodziewać się nie lada problemów, bo panie z dziekanatu nie posiadają możliwości wprowadzenia zmian po upływie tego terminu , a jedynie wszechmogący administrator.

8 responses to “Wirtualny dziekanat/uczelnia AGH – logowanie

  1. Dzieki wielkie za wyjasnienie! Problem z tym, ze ja jeszcze nie mam zadnego nr albumu, wiec nie mam sie jak zalogowac, a co za tym idzie sprawdzic planu zajec. Mam na mysli studia zaoczne, bo dzienne maja normalnie dostepne plany bez logowania :(

  2. A jak można odzyskać hasło do wirtualnego dziekanatu? Po zalogowaniu się zmieniłam hasło i niestety nie zapisałam ani nie zapamiętałam.

  3. PESEL jest jedynie hasłem jednorazowym, które trzeba zmienić po pierwszym zalogowaniu. Wielu studentów zapomina, że się już logowało i nie pamięta swoich haseł. Można je odzyskać na e-maila podanego przy rekrutacji, podając imię, nazwisko, PESEL i imię ojca.

Leave a Reply

